Isnin, 21 Mac 2011

Datuk T vs Datuk Y

Pendedahan video seks terkini yang kononnya aksi pemimpin utama pembangkang oleh Datuk T pasti mengejutkan. Kita katakan pemimpin utama itu ialah Datuk Y untuk lancarkan cerita...kah...kah..kah..kesimpulannya Melayu memang bodoh dan bangang. Apa tak bangangnya kalau sanggup mengaibkan bangsa sendiri? Yang untung adalah cina kapir yang makan babi itu juagak...kah...kah.. 

1 ulasan:

  1. Ya Allah Ya Tuhan Kami. Engkaulah Penguasa Yg paling Agung dan yg Paling Berkuasa. Kami hamba2 Mu memohon perlindungan dari segala fitnah dan kezaliman oleh golongan yg sesat ini. Berilah kami Ketenangan dan Istiqamah bermunajat kepada Mu dalam menghadapi dugaan Mu ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya dengan izin Mu Ya Allah segala fitnah dan kezaliman ini terjadi. Oleh itu Kami memohon agar kami dan keluarga kami diselamatkan dari segala bala ini.

    Kembalikanlah segala fitnah dan kejahatan ini kepada mereka yg bertanggungjawab dan yg terlibat melakukannya agar menjadi pengajaran supaya mereka tidak kembali kepada Mu dengan dosa besar ini. AMIN YA RABBAL ALAMIN..

    BalasPadam