Jumaat, 16 Ogos 2013

AKHIRNYA IKHWANUL MUSLIMIN AKAN JADI PENGGANAS

Semakin jelas dan semakin hampir. Dalam beberapa minggu akan datang pembersihan di kota-kota seluruh Mesir akan berjalan lancar. Penunjuk perasaan akan ditakutkan dan jika masih ada yang berani akan dihapuskan. Bunuh!. Pemimpinnya akan ditangkap, dikurung dan disiksa. Parti atau pertubuhan yang menyokong tunjuk perasaan atau menentang tentera akan diharamkan. Akhirnya jika ada yang masih menentang maka, (mereka yang asalnya pendokong demokrasi) akan dilabelkan  sebagai pengganas.

Satu dunia akan dimaklumkan bahawa Ikhwanul Muslimin adalah pengganas. Sama seperti dilabelkan kepada al-Qaeda, Taliban, Mujahidin, Hamas dan sebagainya. Satu dunia akan dimaklumkan agar tidak sesekali bekerjasama dengan Ikhwanul Muslimin kerana mereka adalah jahat. Kejahatan mereka lebih terserlah lagi sekiranya mereka berterusan mengutuk Amerika dan Israel. Kejahatan mereka akan diulang-ulang sekiranya  mereka menyebutkan perkataan jihad atau daulah Islam.
Itulah hakikatnya yang telah terjadi. Sesiapa yang melawan kolonial dan kembarnya kapitalis pasti akan dijadikan mangsa.  Sekiranya pihank yang berlawanan dengan kapitalis itu dijangkakan boleh membuktikan kebenaran mereka, maka awal-awal lagi mereka akan dicantas. Gerakan Ikhwanul Muslimin di Mesir punyai kekuatan yang amat luar biasa. Kekuatan ilmu dan aqidah. Kekuatan amal dan siasah hinggakan berupaya menggembeling kudrat dan iltizam anak muda untuk keluar ke jalanraya. 

Hakikatnya Ikhwanul Muslimin tidak mana-mana pun gerakan dan pejuang Islam  di Malaysia yang rata-rata pendokongnya hanya dipenuhi semangat jihad tetapi amat jarang solat subuh berjamaah. Pejuang-pejuang Islam di Malaysia gagal memahamkan anak muda Islam dan orang bukan Islam tentang kebaikan Islam. Mereka selalu berkata "Karpal Singh belum faham Islam" hakikatnya mereka berasa janggal dan segan silu untuk berdakwah kepada beliau. Sebab itulah musuh Islam tidak gerun sedikit pun dengan gerakan Islam di Malaysia. Bukan Islam hanya memandang sinis, bahkan ada berani menentang hukum Islam dilaksanakan di negara sekular 1Malaysia ini. Musuh Islam sedar lama kelamaan akan muncul lebih ramai lagi pemimpin gerakan Islam atas muka bumi 1Malaysia ini yang akal dan kudrat perjuangan mereka secetek dan serapuh Hassan Aqidah dan sahabat-sahabatnya. Mereka sedar pejuang Islam di Malaysia hanya cakap saja. Tidak ada pelan jangka panjang untuk umat. 

Percayalah satu hari nanti Ikhwanul Muslimin Mesir akan jadi seperti Parti Komunis Malaya yang suatu ketika menentang penjajah Inggeris namun pada akhirnya mereka dijadikan musuh nombor satu negara. Sesiapa yang cuba-cuba mengatakan komunis juga pejuang negara maka tunggulah saatnya mereka juga akan dilabel sebagai pengkhianat negara -sama seperti komunis itu jugalah!

Nantinya para pemimpin negara Islam yang bertemu Obama akan sama-sama mengikrarkan bahawa Ikhwanul Muslimin adalah ancaman kepada keselamatan dan mereka adalah terroris! Percayalah dan marilah sama-sama kita nantikan saat bersejarah itu! 

1 ulasan:

  1. kalu tak faham sejarah Ikhwan Muslim jgn sebar bnda yg admin sndiri tak faham.....buat kajian,bila dah konfem baru sebarkan..

    BalasPadam